Výlet

02.04.2014 09:58

 

V létě 2009 jsme jeli s Petrem a velkou Kačkou na první společný výlet ke kamarádce do Řeže.

Vlakem jsme od ní jeli do Roztok na výstavu.

Pro holky to byla úplně první cesta vlakem, byly jak v Jiříkově vidění. Když přišel pan průvodčí, říkaly mu pane policajt:o)). Nikdy neviděly nikoho jiného v uniformě, než policii.:o)

Pan průvodčí byl dojat, že je to jejich první cesta vlakem, tak jim donesl bombonky.

V Roztokách výstava proběhla celkem v pohodě, až na to, že Baštovky začaly utíkat.

Měly z toho velkou prču, a když viděly, že je doháním, tak se rozdělily a každá běžela jiným směrem.:o))

Naháněla jsem je tam jak pitomec. 

 

Pak jsme se všichni společně fotili u velkého zvonu, no a pak jsme se otočili, že odcházíme.

Kouknu na děti, počítám a z hrůzou jsem zjistila, že jedno chybí.

Jasně, že moje!

Petr hlídal zbylé děti a já s kamarádkou hledala Kačenku, hledaly jsme všude.

Trvalo to dlouho a nic, já už chytla nerva.

A najednou jsem zaslechla jak se z onoho velkého zvonu ozývají zvuky!

Ano!

Byla tam!

Prostě vlezla pod ten velký zvon, proplazila se tam spodem, já myslela, že mě omejou.

Vylezla, neboli spíš se vyplazila, celá od pavučin, ale šťastná!

Svítila ji očička radostí, že se jí podařila skvělá lumpárna.

Já v duchu viděla katastrofické scénáře, co kdyby ten zvon spadl a podobně. Ale ona si to užila.:o))

 

—————

Zpět