Rok 2007

20.02.2014 09:32

Z jara jsme byli prvně v baby klubu, holky měly oči na vrch hlavy, byly fascinované a nevěděly co vyzkoušet dříve. Asi nejvíc je zaujal prolejzací tunel.

Na burze pro dvojčata jsme jim domu pořídili autíčka – odrážedla, drandily na nich jak o závod, bouraly kde mohly a do koho mohly, měly z toho velkou srandu.

Také jsme jim do pokojíčku pořídili nafukovací domeček naplněný míčky, byly z něj nadšené, vždycky se do něj schovaly a házely na nás míčky.

Začalo období lumpáren, neustále něco vymýšlely a hrozně se tím bavily, obzvlášť když se jim to vydařilo.

Docházelo k prvním rvačkám, kde byla jedna, musela být i druhá, když si jedna s něčím hrála, chtěla to i ta druhá!

Ráno, když se kolikrát probudily hodně brzo, šla jsem si k nim lehnout, aby ještě chvilku usnuly, kolikrát se to povedlo všem třem:o). Pak jsem se kolikrát probudila a zjistila, že jsem součástí rvačky.:o))

Také neustále do něčeho vrážely a padaly, už ani moc nebrečely, byly zvyklé pořád padat. Tak se také stalo, že Verča naběhla někam pusinkou aniž bychom to zjistili. Bohužel jsme na to přišli až v okamžiku, když měla horní jedničku šedivou! Zoubek jí odumřel, ale dostala tam zánět, tak měla nateklou pusinku. Museli jsme k zubařce a zoubek jí vytrhli. Byla jak malej rošťák.

No a netrvalo dlouho a udělala si zásek(dirku) do tváře, když se honily po bytě a naprala to do terárka, ach jo, střeštiprdla...a aby to ségře nebylo líto, že je pozadu, tak necelou minutu na to to naprala do zdi a měla ohromnou bouli.:o))))) prostě telata.

Když jsem s nimi chodila na hřiště, vždycky se rozprchly každá na jinou stranu a já musela sledovat a vyhodnotit vždy danou situaci, která je nebezpečnější a kam mám běžet jako první. Například, jestli pro dítě, které visí z houpačky, nebo k té druhé, která visí z dvoumetrové klouzačky...

No a když konečně přišel čas na návrat domu, a když už jsem jednu odchytla a někam jsem jí postavila s tím, že se ani nehne! Tak mezi tím, než jsem chytla druhou, zmizela ta první a tak to šlo tak půl hodiny. Byl to takový jejich rituál. Já zpocená, supějící matka, na pokraji nervového zhroucení:o)) a holčičky, andílci, sranda největší, že je maminka nemůže chytit!:o))

Domu jsme jim pořídili i klouzačku, ale vzhledem, jaké to byly kaskadérky, tak jsme museli pod ní dát vždy peřinu, abychom přistání trochu ztlumili.:o))

 

Vánoce si užily. Pod stromečkem jsme měli svíčku – ježíška, chodily mu dávat pusinky, aby si tak zajistily dostatek dárků.:o))

Když zazvonil zvoneček a došlo na dárky, měly vyvalený oči a když náhodou nějaký dárek nebyl jejich, tak pustily co měly v ruce a šly se podívat k tomu dotyčnému jestli náhodou tam něco pro ně není.:o))
Silvestr jsme strávili u Votic a bylo to super, holky prvně zažily sníh a klouzaly se na rybníce a prvně stály na dětských lyžích.:o)))

 

—————

Zpět