První šití – květen 2008

25.02.2014 11:13

Verča byla vždycky takový pošuk, takže nám neustále někam vrážela a padala.

A jednou, trotl, dělala se ségrou blbiny na sedačce v obýváku a ta do ní strčila, načež Verča spadla hlavou na hranu stolu. Rozsekla si hlavu vzadu. Všude krev. Zrovna jsem žehlila. Takže jsem popadla jednu čerstvě vyžehlenou plenu a přiložila jí na hlavu. Byla jsem ráda že byl Jarda doma. Kačenku jsme dali rychle k sousedům a hned jsme jeli do nemocnice.

Měli jsme štěstí přijeli jsme do Vinohradský 10 minut před zavíračkou, pak bychom museli do Krče.

Ještě nás vzali. Táta Verču držel a pan doktor jí zašil ránu na hlavě. Já byla vyklepaná, stála jsem opodál a snažila jsem se nedívat a neposlouchat ten pláč, ale bylo to hrozný.

Měli jsme jí pozorovat, přes noc, kdyby nastaly komplikace. Noc proběhla v pohodě a druhý den už zase lítala, jako by se nic nestalo.:o)

Zato mě bylo zle ještě druhý den, když jsem prala zakrvácené oblečení a pleny.

—————

Zpět