Kočárek

27.10.2013 21:17

Na dvojčátka jsme se moc těšili, vlastně od toho dne kdy jsem se to dozvěděla, jsem začala mluvit v množném čísle, (jako blázen). Hladila jsem si bříško, které jsem vlastně zatím ani neměla (ze začátku jsem zhubla asi 4kg) a mluvila jsem na něj v množném čísle. Nebo když jsem se s někým bavila, odpovídala jsem mu zásadně v množném čísle.:o) Prostě cvok.

Musela jsem být doma a v klidu, tak jsem začala shánět výbavu pro dvojčata na internetu.

Asi největší umění bylo sehnat kočárek, který by se vešel do výtahu 74cm.

Většina „dvojčecích“ kočárků jsou tak 80 – 90cm. (Nedokázala jsem si představit, jak tahám kočárek po schodech do 5. patra.)  Nakonec se mi podařilo sehnat perfektní kočárek přes inzerát, trojkolku, o rozměru 74cm. Do výtahu jsme se nasoukali, i když tam je do dnes zářez :o), museli jsme se naučit grif, jak se vytočit.

—————

Zpět